*Syvä huokaus*
  Ihastuminen. Ihana tunne, joskus se on hyvinkin kivuliasta olla ihastunut, kuten nyt minun tapauksessani. Perhosia pyörii vatsassa, kun unelmoin Hänestä. Onneksi kukaan ei voi kieltää unelmoimista. En kestäisi sitä.
 Olen auttamattomasti ihastunut henkilöön, joka ei pidä minusta, ja tiedän sen hyvin. Hän pitää vain kavereistani, ja minä olen hänelle vain hyvän päivän tuttu. Pitkästä aikaa ihastuin oikein kunnolla, toivottavasti tämä menee pian ohi, sillä on karmeaa, että tietää tulevansa hylätyksi. En ikinä ole joutunut hylätyksi, sillä en ikinä ole kertonut tunteistani, koska olen aikaisemmin ihastunut kunnolla vain kerran, ja silloinkin ihastus asui hyvin kaukana. Pakko kai yrittää vain kestää, ja pitää hieman taukoa tästä Henkilöstä. Ja aina voi unelmoida, katsella Hänen kuviaan, ja nähdä unia <3

Entäs te?

  Joo, minulla olisi yksi pikkuinen toive.. Jos joku teistä nyt lukee blogiani, heittäköön toiveita mistä haluaa minun kirjoittavan tänne. ^^ Kuvaani en mielellään julkaisisi, koska on aikamoiset ulkonäköpaineet tällähetkellä, mutta kuitenkin niitä löytää Irc-galleriasta, ja nick on Mååj.