Heippati hei, en nyt vähään aikaan ole oikeen kirjotellut kunnolla, mutta nyt aattelin, vaikka kaveri onkin meillä, mutta se tekee juuri itselleen muotiblogia, niin aattelin tulla tällä välillä hieman kirjottelemaan.
  Kaveri on siis yötä. Eilen puhuin mesessä yhden supersöpön pojan kans (webbasin, ja loppuaikana myös mikkiin puhuin~) Niin, sillon huomasin että puhun iha hirvittävän paljon, ja ihan oudosti. Ja se varmasti on aika rasittavaa, pitäis varmaan hieman rajottaa.. Mutta ei voi mittään, että on puheripuli. Kiva, ko häpeen omaa ääntäni, mut yöllä olin niin väsyny et unohdin koko äänen rumuuden. :''D Valvottiin vaan kahteen, tai kuuntelin puoli tuntia viel musiikkia sen jälkee, ko en saanu kissan kehräykseltä unta. (Nukku mein tyynyn takana.)
  Eilen oli hieman tylsä päivä, sillä koko pitkän päivän mie vaan olin koneella, pelasin Final Fantasya, ja olin koneella. Ei ollut mitään muutakaan tekemistä. Huomasin myös eilen, että mie olen alkannu puhhuu, sillee miten kirjotan, vaikka oikeesti puhun ihan "mä, sä" Mut nyt välillä sanon Mie, joskus sie, ja sitten esim puhuu, niin sanon puhhuu.. Tarttuu nettikavereilta nää, muttako mie rakastan murteita, varsinkin tota "mie, sie" Ja sitten sitä mitä Turus puhutaan. :'D
  Alkaa mennä vähän oudoks, joten taidan lopettaa tältä päivältä. Tai no tänään voi vielä tulla. Lisäsin muuten linkkeihin uuden blogin.