Ohhoh, kirjotin viimeks sunnuntaina. o__o Mutta joo~ häppi pöörthdei tooo Purjo~ Joo, mie täytän tänään 5-vuotta! Palvokaa minnuu.
  Joo, vähän väsyneet jutut. Ko heräsin noin.. öö.. 10min sitten. ^^ Päivänukkuja Purjo.. Nokun en ikinä saa yöllä unta, niin pitää nukkua päivällä. Plop.
  Tänään oli Fysiikan koe. Saan jonkun nelosen tai jotain. En lukenut yhtään, kun vihko on hukassa :'''D Ihan sama, en osaa sitä ainetta, niin ei voi mitään.. Huomenna on matikan koe. Ehkä saan siitä seiskan, mutta lukea en aijo o__o No sain sen kokeen tehtyä 10min, ja sitten välkällä sain puhua puol tuntia puhelimessa, ko toiset teki viä koetta niin saatiin odottaa käytävällä~ ^w^ Ostettiin mulle dna Arvo liittymä, et saan puheaikaa. Mutta kymmenestä eurosta, enään vähän päälle seittemän euroo jäljellä. En kestä. o___O Eikö tohon sais yhtään enempää.. pitää täyttää se >''3
  Kävin vähä shoppaa tänään kans.. ostin jtn. karkkia tai jotain. Vaikka shoppailu meni vähän kakaks, ko puhuin samalla puhelimeen X'D Musta alkaa tulla puhelimessa puhumis addikti. Lollero pyllerö. Älkää välittäkö, mut oon taas vähän tylsää. En viekään voi uskoo, että oon jo viis! <___<' (Ja ei tartte onnitella, tulee onnittelut jo korvista ulos X'DD Galleriassakin koko ajan joku huomaa, et kappas, sulla on synttärit. :'''''3 Oon vähän laiska vastaamaan niihin, sorry)
  Nam nam, karkki on hyvää, tiesittekö? Mulla on limsaakin~ muumilimpparia 8'DD Huomenna saan kai Potterin, ja sit luen sen samana päivänä. Ainakin saa tekemistä. Mut jos en saa Potteria itken, nuu, i need it. Mummi meinaan tulee, ja oon aina muina vuosina saanut sen synttärilahjaks siltä.. Mutta katsotaan, en haluais lainata sitä keneltäkään.. sotkisin kuitenkin, tai rikkoisin x'D (Sääntö numero  joku; älä lainaa Purjolle mitään, jonka et halua sotkuuntuvan, hajoovan tai jotain.. heh.)
  Mutta joo, oon saanut nyt tarpeeks kirjotettua, enkä kiusaa teitä enään vaan häivyn kärsimään päänsärystäni, heippa~